Ordentliga värkar

Fy vad jobbigt de känns nu..
Ont och magen spänner så man tror att den ska sprängas!!! Men det trycker inte på värsta viset.. Så medicinen måste ju hjälpa än! Tur tur tur för jag är fasen inte redo än!

Städat, bytt gardiner, vikt världens tvätt och plockat. Ja, jag vet. Jag har gjort för mycket och får betala för det nu.

Det blir lätt så.. Jag vill göra det själv då jag anser att jag faktiskt gör det bättre, snabbare och att mitt sett är det rätta som ger bästa resultat! Jag orkar inte vänta då jag upplever att alla andra är för sega och ja, många gånger lata. Samtidigt blir jag så frustrerad när jag inte kan göra något själv och ska luta mig tillbaka och acceptera någon annans sett att göra saker. Vi tycker olika om vad som är viktigt, det gör det svårt! Nu har jag för ont för att vara mänsklig känns de som.

Min familj är bra fantastisk som fikar det här <3 <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0