Min sköna söndag!

Somnade efter vår ostkakefrossa efter lunchen i dag. Sov ganska länge. Skönt! Kicki kom precis när vi skulle äta middag så då fick vi en middagsgäst. Daniel hade lagat maten. Ljuvligt gott. Sen fikade vi och skrattade :))

Jag städade upp inför veckan medan Daniel duschade och la dom små barnen. Felicia har mensvärk from HELL!!! Hon blir så dålig att hon bara spyr!! Hon som får sportlov nu! Vi ska göra, skulle göra massa roliga saker tillsammans den här veckan!! Hoppas de går över fort!!!

I morgon skulle vi ha åkt på scrapbookingträff.

Tisdag skulle vi ha åkt till Bollnäs o först ska jag på mvc o sen skulle vi ha gått på stan.

Onsdag är det film o mysdag!

Torsdag Gävleresa och Ikea

Helgen ska/skulle hon tillbringa i slalombacken med sina vänner.

Nu vill jag ha lite ängla hjälp så att hon blir bra och pigg fort!

Hur ofta har man förmånen när man har tre barn och en fjärde på väg att få tillbringa dagarna ensam under en av dom hela vecka?! Då vill jag inte att hon ska vara sjuk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0