Mätt

Maten gick i utan större problem! Ellen gråter dock riktigt ordentligt nu när Daniel lägger henne! Svårt att inte gå in men jag kan inte göra nått bättre än honom! Hon är övertrött och kan inte slappna av :( Stackars stackars mitt lilla stjärnstofft!

Maja ligger i Felicias säng och ser på film och äter ostkrokar. Felicia sover hos Amanda en natt till. Men hon är saknad av Maja som tycker att det är väldigt stort och mysigt att få vara på Felicias rum. Hon är väldig duktig - Rör inget eller hittar på nått bus. Det har hon aldrig gjort. Mitt sötsnöre!!!

En vän till mig blev sviken av en nära vän till henne i dag. Sånt gör så otroligt ont! Min vän är en sån vän som ger. Hon är en givare av hela själen! Jag blir ledsen av att hon blir ledsen!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0