Lunch med glas i!

Var med Kicki på Café Centrum och åt lunch efter att jag hade fått vackra naglar hos Carola.

Jag beställde en GI paj med fetaost och spenat tillsammans med Loka. Riktigt gott.

Kicki beställde en ost och skinkpaj efter det att hon försäkrade sig om att det var hembakat. Det var det.

När vi sitter och äter som bäst så kraschar det till i hennes mun. Det ser ut som att hon ska spy!!
I panik spottar hon ut allt och det är glas, riktigt glas i maten. Hennes flaska var hel och hennes glas.
Då var det färdig ätet! Hon fick pengarna tillbaka för pajen men fick betala för drickan. Ingen ytterligare kompensation. Dåligt tycker jag! Dom bad om ursäkt så klart! Synd det där! Jag gillar ju café centrum som det var förut. Jag arbetade där för ca 10 år sen. Stortrivdes där!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0