Go morgon

Go morgon
Varit vaken sen 3:30 och velat sätta igång dagen!!!

Alla sover..

Jag har ätit frukost, klätt mig och sett på tv.
Nu ligger jag igen och lyssnar på min bok nu!

Vi har mycket som vi ska göra i dag! Massa pyssel i hemmet! Vi får se hur mycket som blir gjort i slut änden.

Byta gardiner
Måla köksbordet
Måla köksstolarna
Måla kökssoffan
Måla hallspegel
Måla sängramen
Måla stora bruna linneskåpet
Sätta upp väggskötbordet
Tvätta - vika o stryka
Rensa barngarderoberna
Göra om i hallen
Putsa fönstrena
Önskar att någon kom o tapetserade fondväggen i sovrummet!!!
Byta alla garderobsknoppar i hela huset
Leta Majas gummistövlar i förrådet

Hinna allt? Nej, jag vet!! Men frågan är i vilken ordning det ska göras. Svårt med målningen med EllenKaramellen som hjälpreda!!

<3

Någon som vill komma och måla med oss i dag? :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0