Go morgon

Somnade vid tolv i natt. Vaknade klockan två och kände mig utvilad, pigg och full av energi!

Gick upp för att göra en kopp te. Sluta med att jag fortsatte plocka, pyssla, måla klart, städa undan efter målningen. Var tvungen att dammsuga, damma och torka golvet och soffan. Ja, jag drack te med :)

Kort på hallen kommer senare. Nu när jag la mig för att sova så klev Daniel upp. Ellen ligger och dricker välling. Maja vaknar snart med. Sen när dom åker på jobb och dagis 5:45 så kliver Felicia upp. Gäller att jag somna nu annars blir jag vaken till 7:45 när Felicia går till skolan.

Så nu säger jag Go morgon till dej <3 Själv ska jag sova nu några timmar!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0