Eloide - Barnvagn

Eloide, sulkibarnvagn
Detta barnvagn hade jag önskat att jag kunde köpa till våra barn!! Så ljuvligt vacker!!

Elodie Details som gör barnvagnstillbehör har nu även kommit med en egen vagn, Stockholm stroller. Elodie Details Stockholm stroller är en paraplysulky med fullt liggläge, uppfällbart fotstöd och en sufflett som går att dra fram väldigt långt. Vagnen sägs även ha extra stora hjul men jag hittar inget mått på dessa. Vagnen finns i tre färger, Black edition, Retro revolution och Rockabilly dot.

Hopfälld blir Stockholm stroller 110 x 28 x33 cm och den väger 9 kg. Maxvikten är 15 kg. Elodie details Stockholm stroller kostar 2399 kronor och med på köpet får man även en påse att transportera och förvara den i. Vagnen har precis släppts på marknaden.

Jag tycker om vagnar med mönster och färg och drömmer om dom men - Själv har vi en beige med svarta detaljer, enkelvagn Emmaljunga 05- som vi tog ut fr Babyproffsen 06- på försommaren. Den köpte vi till Maja, Ellen har den nu. Den är som ny. Den har vi tagit mycket väl hand om <3 Och vi köpte en Emmaljunga, tvillingvagn/syskonvagn, en marinblå. Köpte den begagnad via Facebook. Fr år 07- Jag behöver en insats till den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0