Ellen Sovrutiner - Jädrar!!!

Jag har för ont och orkar inte att vara uppe. Så jag gjorde mig klar och kommer in till sovrummet. Jäklar!!! Luktar illa!!! Fasen - Ellen har bajsat! Jag är ensam hemma då Daniel är och tränar än och Felicia är ute med sina kompisar.

Inte mycket att göra. Måste ta upp henne. Förbereder med dämpad belysning överallt. Tvättlapparna är framtagen och en fluffig varm handduk som jag tumlade lite medan jag förberedde! Allt för att hon inte ska vakna till liv riktigt och vi sen ska ha 2-3 timmars gråt framför oss!!!

Jag lyfter upp henne och håller henne tätt intill mig och skyndar till skötbordet. Känner hur smärtan är värre än knivar i mitt underliv!!! Känns som att det ska på riktigt gå sönder!!! Jag blir lite rädd men är redan framme då. Lägger ner henne och tänker var byter jag inte i hennes säng men inser att det hade varit lika ansträngande och smärtsamt. Öppnar upp denna stinkande blöja!!! TOM!!!

Fan!!!

Tvättar av fort för de va kiss även om de var ytterst lite. På med allt snabbt som satan! Tillbaka med henne till sängen! Smärta, bad böner om nåd att inget skulle ske nu!!! Bäddade om henne och höll andan!!! Efter 10 sekunder sov hon!!!

SEGER!!!!

Nu ligger jag med och jag har tänt ett värmeljus som jag dock ska blåsa ut nu innan jag somnar!

Hörde Daniel kom hem nu. Han och Felicia ska nog festa till det på parisare med bröd när hon kommer hem. Hon ska gå fr Café 12:an kl 22. Då är hon hemma någon minut efter. Men de är Daniels ansvar att kolla att allt är ok nu i kväll.

Sov gott !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0