Ljuvligt

Go morgon <3 <3
Sen 4:30 har det varit helt lugnt och fint i min kropp!!
Det var en hård dag i går och under kvällen!

Jag köpte ett par vantar till Ellen, amnings bh till mig och sen blev det en Ed Hardy tröja till Ellen och ett sött galon/regnställ till Maja. Allt genom köp och sälj på Facebook.

Tilde den vilde förvandlades till Tilde den milde och somnade, jag med <3

I dag blir en bra dag!

Hur mår du i dag? Vad ska du göra i dag?

Maja har vaknat några gånger i natt men Ellen har sovit hela natten trots feber o hosta.

Min mage är helt mjuk!! Konstig känsla.
Nu känns den bara som om den är stor och full av fett som flyter ut i sängen! Länge sen den var mjuk utan smärta! Känner inga foglossningar heller just nu. Passar på att somna en stund till <3 Mår ljuvligt <3 Är det lugnet före stormen?

I dag kommer Ingela 9:30 och hämtar upp mig. Det var otroligt länge sen vi umgicks nu. Vardagen bara rinner på. Sen har jag min date med Carola då vi ska fixa mina naglar <3 Min födelsedagspresent fr Daniel och barnen. Tänker jämt att jag ska göra nått häftigt men kommer alltid hem med fransk manikyr. Jag tycker att det är vackrast. Nu kom Madde med förslaget -Medelväg- Frank + nån färg på nageltippen. Känns ok! Känns vårsnyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0