I min väska..

Jag är en väskmänniska som dyrkar vackra väskor och jag har för alla tillfällen. Likså en skoÄlskare!

I min väska som jag använder just nu finns det  Upplever den som väldigt städad!

I går kom daniel hem med  och  :)

Nu önskar jag att mina värkar och min foglossning kunde lugna ner sig så att jag får baka då vi firar vecka 29 och Grynet har har fått ett namn, hon kommer att få namnet Tilde när hon föds. Då vi får hoppas att hon ser ut som en Tilde också! Felicia hon skulle heta Paloma - så blev det inte. Maja skulle heta Engla-Li och för henne tog det dagar innan hon fick namnet Maja. Ellen hon hade namnet EllenKaramellen i magen och det har hon fortfarande. Så Tilde, nu hoppas jag att du ser ut som en Tilde!

Jag följer en blogg http://ljusarum.blogspot.com/2011/04/dopbrada.html Finns så vackra ting här!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0