Go morgon

Jag har haft en mysig morgon <3

Vaknade av värkar strax före 4. Låg och lyssnade på hur Ellen andades <3 Blir så lugn av henne!

När Daniel klev upp låg Ellen med mig och vi tittade på Bamse en stund och gosade <3 Maja kom in till sängen och hon var så fin i dag! Vackra kläder, fin i håret och så himla söt som bara hon kan vara! Dom har Alla-hjärtans-dags-café på dagis i dag!! Som hon har längtat! Hon har en extra fin klänning med sig som hon vill ha då. Vi pratade lite om vad det är för dag i dag.

När Daniel gjort klart alla så åkte dom. Jag upptäckte att han glömt sin mobil. Ringde dagis och bad dom tala om det när han kom dit. Lite rädd att det ska hända nått med barnet och så svarar ingen på kontoret!
Han kom hem och hämtade den och jag fick en puss <3 Skönt nu vet jag att jag får tag på honom.

Jag klev upp för att se om Felicia vaknat. De hade hon.
Hon är riktigt trött i dag.
Gjorde frukost till henne. Rostat bröd med hjärtan på dagen till ära. Hon ska gå redan 6:30 till Amanda och dom ska göra sig i ordning inför skolan där. Det är inte vilken Alla hjärtans dag som helst för dom det är Grannfejden! Vårt högstadium mot grann högstadiet!! Edsbyn mot Alfta :) Dom har olika roliga lekar/tävlingar hela dagen mot varandra. Felicia säger -Mamma, det är på liv och död vet du när det är mellan Edsbyn och Alfta!!
Tror de är mest kärlek jag <3

Jag har ätit frukost i sängen. Tagit bricanyl mot värkarna och en morgon som denna hoppas jag få somna nån timme med <3

Steken blev bra som Daniel satte in igår. Så ugnen är fri för brödbak och nått kakbak..

Önskar att alla människor kände sig uppmärksammad och uppskattad i dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0