Daniels 30 års dag

Jag och Maja var borta hela dagen. Vi åt på Max, var på stan, hos min kusin innan vi åkte hem och firade pappan stort! Maja handlade loss. Det var roligt.

Vi behövde mamma-dotter tid! Varit så mycket med graviditeten och sjukdomar här nu. Vi fick båda energi och nu orkar vi sista veckorna innan nya bebisen kommer!

Den som fyller år i vår familj får den som fyller år välja middagsmaten. Han valde pizza... Sen blev det fika med paket och tårta! Jag har bakat den absolut godaste tårtan någonsin!!

Med sjuka barn och med min foglossning o mina värkar så blir det inte så mycket mera spännande. Daniel åkte o gymtränade på kvällen.

Maja och Ellen har varit vakna från och till hela natten.

Jag och Daniel med. Han för att ta hand om barnen och jag pgu av smärtan.

Nu är kl snart 5 på lördagsmorgonen. LA Inc har passerat och nu nått föda barn program. Dumt att se på men men..

I morgon går vi in i v 30+0!! Stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0