Bomb!!

Kom inte upp ur sängen igår. Pratade med Daniel i telefon flera gånger och sa att det det är inte som det ska! Jag kommer inte upp ur sängen. Vid lunch var sängen bäddad och jag i myskläder. Totalt utan ork! Sen låg jag på sängen med en filt resterande tiden fram till middagen. Lagade middag, åt bloggade och la mig på soffan. Blev tvungen att åka på affären medan Daniel la Ellen. Då kom febern!!! PANG!!! BOOM!!!

Ringde MVC sen igår kväll och avbokade mitt besök för i dag!

Ögonen varar än, hostan är hemsk och gör riktigt ont ner i lungorna! Feber och snor "gråtig men tårkanalerna är igen geggad" och en huvudvärk som ett världskrig!!! Natten har varit hård! Jag har från och till varit tvungen att sitta på sängkanten och sovit med huvudet på kanten till grynets spjälsäng. Annars har det bara känts som att jag kvävs! Luften har inte nått mina lungor. Ingen syressättning.

Kamomillte och en liten kanna (fr LAURSEN) med frysta blåbär och mjölk är min näring i dag! Näsdukar, nässpray och Bafucin mint är mina vänner i dag!

Ligger på soffan och bloggar via mobilen, detta inlägg har tagit 1 timme. TLC står på i bakgrunden. Låg låg volym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0