Träning, familjen annorlunda, väggskötbord, soffhäng och Hemnes byrå.

Daniel har åkt och tränat. Dom två minsta sover. Maja är uppspelt. Hon ska på café och fika med sina dagisvänner. Lovat henne att vi ska locka hennes hår i morgon innan dagis.

Felicia mår bättre. Hon har klarat att behålla vätska och lite kräm o mjölk.

Jag söker ett väggfast skötbord och en hemnes byrå. Känns som att jag måste få planera och göra klart inför denna vilda bebisens födelse. Jag tror ju faktiskt att jag kommer att gå tiden ut men jag känner hur kroppen ställer i ordning nu. Jag vill slappna av och veta att det blir som jag vill ha det.

I morgon blir det att kliva upp senast kl 5. Felicia stannar hemma o vilar så hon orkar följa med till Gävle i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0