Läkaren har varit hit

Dom kom hit o gav sprutan. Ringde o sa att jag kan inte komma. Jag klarar inte att köra! Han sa att han vet ju inte eftersom det inte ska kännas på livmodertappen men han sa att de är nog förlossning nu på G. Om de inte stannar upp så sker de inom några dagar. NU blev jag jätte stressad!!!

Kände och klämde på magen, kontrollerade tempen, klockade värkarna och pratade i massor. Han håller med förlossningen i deras tankegångar. Eftersom att jag vill vara hemma så är det okej då hon verkar må bra där inne. Om rörelsemönstret förändras på henne så ska vi åka in och få kontroll. Men hon svarade snabbt när han buttade på magen och jag har en "lyssna på hjärtat" apparat själv så den tyckte han var kanon. Han lyssnade på hennes hjärta två gånger innan dom åkte och kom fram till att det var jätte bra!

Så ser det ut nu iallafall.

Jag tycker att jag mår bättre och bättre!

Har köpt 4 Palestina sjalar i dag som jag fick hem leverans på. Det var snällt!! Tack :)
En lila/svart, en turkos/svart, en ljus rosa/vit och en mörk rosa/svart.

Det är inte lätt att ta kort på sig själv och se normal ut :) Har en av sjalarna på mig. Klädhängaren bakom mig är den jag målade :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inget att oroa dig för. Du har gjort det tidigare och kan göra det den här gången oxå. I have total faith in you. :)

Sov nu och ta det lugnt. Skönt att läkaren varit där i alla fall.. Jättefin sjal! :)

2012-03-14 @ 13:08:36
URL: http://handgjortavsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0