Go morgon

Skrivit i en timme och allt försvann.

Här kommer en två minuters uppdatering!

Det enda förlossningen jan göra är att ge smärtstillande. Allt annat medicinskt har jag här. Jag ska till läkare i dag men ingen vågar göra någon gynekologisk undersökning så de är järnspruta, allmänntillståndet och ctg kurva som gäller.
När jag inte klarar smärtan läggs jag in. Här hemma har jag frihet o familj medan ett sjukhus är ett sjukhus. Där har jag tillbringat tid så det räcker.

Vanligt vid prematurförlossning är att det blir så här i flera dygn före och sen kan förlossningen bli ostoppbar så jag måste tänka på min energi! Kroppen kan lika gärna bara tvärvända och bli lugn. -Därför är de så svårt att veta.

De har tagit i så det har inte gått att hålla tätt. Jag har både spytt och annat i natt. Slumrat och varit uppe. Nu har jag en ordentlig huvudvärk.

Tempat var 4:e timme. 36,4 normal temp. började vi på är nu uppe i 37,8




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0