Min morgon

Efter 4 timmars sömn i dag känns det segt! Maja köpte ett par moviestars solglasögon till Daniel i present. Under min kudde finns ett överlevnadskit!! Lite knöligt att sova på. Gjorde ett försök att piggna till för en timme sen. Frukost på säng till mig, en kopp te. Till Daniel, en kopp kaffe med choklad och skummad mjölk och till Ellen, en flaska färsk apelsinjuice (utblandad med vatten). Men ändå ligger jag här utslagen. Dock fortfarande utan feber!!

Önskar er en härlig dag! Jag ska bara vara hemma. Mysa med en tårtbit senare. Då kommer en bild :) Felicia ska på skoter EM hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag bara ÄLSKAR glasögonen!! :) Jag kan se Maja framför mig när hon bestämmer sig för att pappa skulle vara så himla snygg i dom.. hahaha.. underbara Maja! :)

2012-02-25 @ 21:31:08
URL: http://handgjortavsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0