Fattas 1 cm - Nu - Vila

På väg hem nu. Ingen bebis. Måste öppna mig 1 cm till innan dom hjälper igång mig.. Känns snålt!
Öppen max 2 cm nu. Ont och värkar men de händer liksom inget. Och alla mina värden är så dåliga att nu ska jag hem och vila och sova för att orka och klara av en förlossning. Så ja... Vi åker hem. Samlar kraft och jag ska försöka få kroppen att sova mycket. Gå på promenader och njuta av solen.

Så fort vi känner att något händer så är det bara att åka in. Har jag då öppnat mig till 3 cm sätter igång mig.

Varför reagerar min kropp så här?! Först så alla missfall som jag fått! Både tidiga och sena. En del har inte berört mig så mycket medan några faktiskt har krossat mitt hjärta. Sen alla graviditeter då vi faktisk har hållt på att förlora varje barn utom Felicia ( med henne va det inga tokigheter förutom att hon kom tidigt).

Men vad är det som gör att det blir som det blir nu? Tänk om inte denna envisa dumma hemska smärta fanns! Då hade de inte varit några problem nu. Ja, förutom alla värden då men de känns som en bagatell nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0