Smartkaramellen

Ellen hon kallas för EllenKaramellen eller Karamellen. och det gjorde hon redan i magen.

Felicia för kakan, då hon när hon föddes var min första och jag upplevde den mor och barn kärleken för första gången. Det är det starkaste och mest himmelska jag har varit med om! - Dock inte nu längre då hon för nått år sedan växte ifrån det ansåg hon.

Maja för smulan då hon var så liten <3

Nu åter till Ellen - Hon bröt sig in i badrummet som en tjuv om natten. Stal en pall och tog den till sovrumsdörren och klättrade upp för att öppna dörren. Vi har barnsäkrat dörrarna genom att ställa handtagen rakt upp. Ja, jag vet vi förstör antagligen dörrarna. Men vi gjorde det först då vi bestämde att köpa nya vita innedörrar till hela huset i höst.
Hon kom in alldeles lycklig <3

:)

Jag har fått sova en timme iallafall och har nu världens hemskaste huvudvärk men med ett leende på mina läppar!!

Go unge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0