Öronvärk

I går kväll precis när Aktuellt hade börjat så slog det ner en bomb i mitt huvudet!! Låg på soffan och allt ljud försvann och det började dunka i örat!

Som liten är var jag ett "öronbarn" så jag vet vad öronvärk är!
Det är bland det värsta jag vet!! Var totalt omöjligt att koncentrera på något!! Paniken steg för att det dunkade så hemskt, duschade hett, alvedon, vetekudde och vattenfår om vart annat hela natten men inget hjälpte. Vid ett kom värkarna och det tryckte på så jag fick springa på toaletten mest hela tiden. Daniel fick massera mitt ryggslut och samtidigt har Ellen hostar och vaknar hela tiden och gråter. Så Daniel har fått vårdat oss hela natten!!

Vid tre så bara försvann värken! Så bara försvann all öronvärk. Magvärkarna var kvar så någon sömn har det inte blivit nämnvärt av denna natt!!

Snart HC! Lite nervös, järn injektonerna gör faktiskt ordentligt ont och nu ska jag få två och en B12 injektion som jag hört gör ondare.

Daniel är hemma med barnen. Ellen behöver en lugn dag i dag. Vi får se hur hennes hosta utvecklar sig under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0