Go morgon

Go morgon
Måndag i dag, första måndagen efter sommartiden :) Så det betyder att klockan är nu 4(!!!) istället gör 5 nu. Daniel är uppe. Jag har vaknat många gånger i natt av Ellen. Hostar, gnäller, gråter, hostar och tappar nappen.

Jag rullar automatiskt över på Daniels plats när han kliver upp.
Det är varmt där hans kropp har lämnat sin plats, trygghet och kärlek att få ta över någons plats.

Jag älskar måndagar <3
En ny vecka, bara "måsten" är inbokade och sen är det bara att fylla veckan med allt du vill! Älskar känslan av att fylla livet :)

Denna vecka kommer att bestå av hälsocentralen, provtagningar, olika injektioner och tabletter. Sen får jag fylla den med vad jag än önskar! Finns flera härliga händelser som står och bara pockar på för att få komma med i min vecka <3 Dom hamnar här så småningom.

Svider i min mage nu. Borde äta nått och sen somna om. Ska nog gå upp och hämta en banan.

<3

Önskar dej en härlig måndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0