Föda eller icke föda?

Lurar hon mig??
Fasen, känner mig osäker!

Skickade precis detta sms till mannen som sitter många mil från mig just nu!

Ok. De är nära nu att jag ringer in. Har haft från ryggen hela dagen och sen mer och mer värkar fram i magen. Nu har de börjat trycka neråt. Så du får vara beredd nu på att åka för de känns som att när de är dax så blir de panik ont.

Det drar och ilar i benen som de gjorde när de satte igång med Maja. Ja, vi får se.

Jag har inte så ont på skalan det är mera att de är på gång. Känns som om antingen slår de till pang eller så kan de va så här nån dag.

Med Felicia startade de så här med förstoppning flera dagar. Ont i ryggen o så här och jag trodde att de var förstoppningen.

Va så här i flera dagar sen pang föddes om på 25 min fr att allt var så här och jag var hemma hos farmor på toaletten tills hon var ute och låg på min mage!!!

Lite skrämmande.

- ~ - - -

Samtidigt det är inget blod, vatten, slem eller annat som påvisar att det är nått!

Lurar mig säkert igen!!

Och måste påpeka. Har liksom ingen speciellt hög smärta heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0