Skärtorsdagen

Var på HC 7:45 och hade Maja med mig då hon skulle på dagis sen. Tog fasteprov. För högt igen så i dag fick jag blodsockermätare och ska mäta under helgen själv.

Fastesocker på morgonen.
Före och efter varje måltid + 2 tim efter måltid.
Innan sänggående.

Nu är jag överöst med tider, diabetessköterska, diabetesläkare, tillväxtultraljud (kl 20:15 på kvällen i Gävle!!! Dit har vi ca 15 mil enkel resa!!) och plus alla andra läkartider som BM, HC och sjukhuset här!

Känna helt galet just nu!! Galet!!

Nu vill jag faktiskt bara föda så allt bara ordnar upp sig!

För mycket värkar för att orka blogga mer i kväll.

Ta det lugnt och ta hand om varann <3

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0