Min dag

Avverkat
Barnmorsketid - Hon vågade då inte undersöka utan vi får vänta tills i kväll i Gävle. Mätte magen, kollade fixeringen och vägde.

Diabetessköterkan Tomas - Har en läkartid på måndag och får då börja med insulin.

Knåda Sport - Köpt en super vacker födelsedagscykel till Maja <3 Ljuvlig!!

Carola den vackra som får mig att må så bra -
Nyfärgade, plockade bryn och fransar.

HC - Sprutor - Får börja med dropp till veckan. Så då blir det tablettform, sprutor + intravenöst dropp. Kommer ju inte klara att göra nummer två igen!

Konsum - Handla lite.

Värkar och tryck.

Nu - Vila!!!!! Ligger utslagen, oroar mig för Anders som är i Thailand med Halle och deras respektive men tack för Facebook! Där har de uppdaterats <3 Fortsätt med det!!

Barnens faster kommer till middagen <3 Är här med dom då vi åker till Gävle i kväll på ett akutinsatt tillväxtultraljud klockan 20:15.

Sen så... Tycker jag att vara stanna när man är på topp?? Kan väll föda när vi ändå är där!! Känns som om puppan hänger mellan knäskålarna nu för det trycker så hemskt!!


Kommentarer
Postat av: Ingela A

Kram på dig!

2012-04-11 @ 14:34:43
Postat av: Jeanette

Tack Ingela.

2012-04-11 @ 15:56:41
URL: http://himmelsktfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0