Våga Vägra Melodifestivalen

Felicia min äldsta dotter, hon följer melodifestivalen slaviskt och tittar varje vecka! Hon tittar och äter något gott på sitt rum.

Jag vägrar att se det!! Igår såg jag dubbeavsnitt av American Idol!!

Jag kan ändå inte komma undan detta hemska melodijippo!!! Facebook, tidningar, bloggar och morgontvprogram!! 2 av 100 st säger att något är bra med detta jippo! Inte ens dom som är inblandade i melodifestivalen, ja för utom Krister Björkman då kan låta bli att klaga!! Vad är det då för mening att ha denna hemskt pinsamma föreställning?! Men den stora frågan borde ställas till de klagade högljudda människorna är:
-VARFÖR, Varför i hela friden tittar ni då?? Varför ringer ni och röstar?! Varför väljer ni att kasta bort en lördagskväll i veckan på skit? Finns massor ni kan göra som är bättre tidsfördriv. Rensa avlopp, städa köksskåpen, laga kläder, motionera eller gå ut efter någon cykelväg och plocka hundbajs efter de hundägare som skiter i det helt och hållet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0