Min maxade fredagskväll och livlösa natt!

Go morgon
Hade en hård kväll. Ont så jag kräktes. Det blev för mycket surr på sjukvården i går och för många dåliga prover. Dom stressade upp min oro till maxgränsen.

Värkarna maxade under förkvällen så klocka 21 låg jag nerbäddad och helt färdig! Kändes som om jag hade en utanför kroppen upplevelse! Till slut kände jag inte ens en oro för att föda. Det fanns ändå absolut ingen ork till det. Det enda dom hade fått in var en hög av en människa som skulle ha varit levande men totalt livlös! Somnade efter nån timme och strecksov till klockan 4 i morse.

Det är lääänge sen jag fick sova! Det behövde jag!! Nu känner jag mig "hangover" till tusen!

Glömde att jag skulle kissa på en sån sockersticka nu på morgonen så de missade jag. DUMT!

Nu håller underbara Karamellen på att vakna till liv <3

Undrar hur det gick för Daniel på träningen igår. Jag låg redan när han kom hem. Hon kom in och satt på sängen en stund med mig och smekte magen och viskade men jag hade så ont att jag faktiskt inte förstod vad han sa!
Jag tänkte på en Pippi Långstrumps film då när dom blåser i alla trumpeter och slår på några instrument så det låter illa! Jag har avskytt den episoden sen jag var lill liten! Och igår så upplevde jag det igen kändes det som. Han pratade och jag hade för ont för att kunna uppfatta något alls..

Nu ska jag blunda lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0