Min fredagseftermiddag

Efter firande hos Kicki så åkte jag hem och fixade med tvätten och skulle ha vilat. Tog medicin mot värkarna. Mitt blodvärde är nu nere på 80. Jag undrar jag var de ska sluta. Hur kan de sjunka fast jag får både tablett tillskott och sprutor??

Följde sen med Kicki till stan (Bollnäs) då hon skulle hämta Alex mobil på Elgiganten. Jag köpte ny duk. Genomskinlig plastduk. Tänkte att då kan jag variera med vanlig duk på.
Jag är rädd om ekbordet och med alla små och stora barn känner jag att jag är tvungen att skydda bordet.

Felicias kommentar då hon kom hem var -Varför har du plast på bordet?
Maja sa - Mamma, vårt bord ser ut som parketgolvet i tvrummet.

Tyder lite på att jag har lyckats skydda bordet bra eftersom dom glömt hur det ser ut! :))

Blev lite andra inköp också, örhängen till mig, påskägg, lite smått och gott.

Vi hittade även in till Max och jag åt ett mini mål, mozzarellasticks och smält ost dipp (hälften av det iallafall) och det är så gott!!!

Kicki sänker mig så mycket glädje. I dag var det en bra dag! Jag har haft för ont nu ett tag så jag börjar få svårt att hålla isär saker och ting!! Min tankevärksamhet är inte 100% just nu.

Just nu är det inte så jäkla roligt!! ONT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0