Lördagsmorgon

Klockan 5 vaknade mina två små juveler <3

Nu är dom tvättade och påklädda. En sitter vid datan och spelar Häxan Surtant och en ligger i sängen med pappan och tittar på på Teletabbis.

Själv har jag inte fått så många sovtimmar i natt. Vaknat av värkar och drömmar. I morse var dom så kraftiga att jag kräktes några gånger. Då kände jag mig uppgiven. Kämpar glöden var inte på topp! I morgon går vi in i graviditetsvecka 31. Har haft mer eller mindre ont nu i över 10-11 veckor. Det kostar på både i humör, ork och glädje. I dag är en mindre rolig dag. Har fått börjat med den medicinen som gör att livmoderns muskler i "öppningen" till kanalen ut bli som förlamad. Dom är "stilla" värkar och smärta är där men musklerna arbetar inte ner barnet i gången. Och sen har vi cerclaget som håller i hop livmodertappen. Så nån prematurförlossning borde vi klara oss ifrån i dag iallafall.

Daniel ska ta barnen och åka på äventyr i dag så att jag får en chans till vila både en kroppslig vila så som en mental vila. Känns som om jag missar en massa med barnen under den här tiden. Det känns i hjärtat!!
Men snart är det över! Snart snart snart!
Längtar efter sommaren!

Nu ska jag göra mysfrukost till familjen och tänka på nått annat!!

Önskar er en härlig lördag <3 Ser solens strålar kommer fram. Hopp om livet då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0