Härliga onsdag

Lite vardagslyx <3 mitt i veckan! Love it! Vi får besök fr storstaden. Sen ska jag få mina ögonbryn plockade i dag.

Barnen är lediga i dag och är hemma med mig. Ellen som är en rutinsucker har vaknat så klart redan!! Daniel har bytt på henne och jag gjorde en flaska välling. Hoppas hoppas hon somnar om!

Felicia har frilufsdag i dag. Fiske på isen. Gjorde matsäck till henne innan jag la mig igår kväll. Köpte examenskor till henne igår. För små :( Hon var helt färdig i går och gjorde kväller redan 20:30. Då la hon sig i sängen och såg på tv och somnade ganska omgående. Jätte tråkigt för mig!!

Maja hostade och hade ont i halsen igår kväll så Daniel fick ge henne alvedon. Sen har det varit lugnt hela natten. Skönt! Var in och kände på henne nu och ingen feber!

Min moster opererar sig i dag. Jag förstår att det är ingen fara med hur det än är så medför operationer alltid risker. Klart att jag är orolig <3 Jag bad att all personal som hon kommer i kontakt med i dag har haft ett bra hemmaliv, sovit och ätit bra och känner säkerhet och lugn i sitt arbete <3 Att hennes operation ska gå bra och att hon får läka så smärtfritt det bara går!
<3 <3

Ellen ligger och sjunger så vi får se om hon somnar nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0