Go morgon

Legat vaken sen 2 helt utan anledning.

Huvudvärk (inte på värsta viset alls så det var nog inte därför)
~ Tag 1 alvedon och druckigt mycket vatten.

Gå upp och göra en liten liten kopp te. (Behöver inte bli hårdare i magen precis!!)

I dag blir en härligt dag!
Först göra mina naglar hos Carola. Så nöjd med den glitterkanten hon gjorde!
Tror jag ska be om en grön/silver glitterkant i dag. Eller en vanlig fransk manikyr. Fin det också.
Fint och fint
~ I Love It!! Jag en "sucker" för fransk manikyr :)

Sen en date på Centrum café med SnyggKicki!

Sprutor på HC! Måste fråga om sjukgymnast till ryggen, hård i magen, varför doktorn ringde och. Sa som hon sa. Förnya mina recept.

Sen hem :) för att göra ett ett fotbad om Ellen tycker att det är ointressant. Vi får se <3

Påbörjar tredje dagen utan socker. Glömde bort det igår så allt gick av bara farten tills vi tog barnen och åkte runt och tittade på allas staket och grindar runt hela byn för att få idéer då vi ska sätta staket bara tjälen är borta ur marken.

Jag och Maja planterade lite Krasse och annat barnvänligt igår innan jag planterade om blommorna.

Det var inte så lätt att få tid för bloggning. Blir så med sjukt barn hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0