Frukost

En kopp te, ett tänt ljus och en banan. Hudvärken gör sig riktigt påmind!! Och Daniel har sprungit in och frågat tusen olika saker. Då blir jag för vaken!! Felicia var också upp och hon är lika!!
SLUTA prata med mig!!! Dom pratar och pratar! Måste ta upp det med dom i eftermiddag.

Så -
hitta tillbaka till min måndagsharmoni!!
Bli lugn och tillbaka till sömnen igen! Sova mig genom morgonvärkarna. Bota huvudvärken med sömn och vatten. <3

Hör barnen i hallen. Daniel är sen..
Nu smällde ytterdörren igen. Nu blir han sen hem :( Han arbetar igen den tiden han kommer sent samma dag.
Hans ordinarie arb tid 05,36 tror jag. Han lämnar barnen 05,45 och sen till jobbet och stämplar in strax efter 6. Då får han arbeta igen den förlorade arbetstiden varje dag. Otrolig tur att vi kan göra så här!!!

<3

Tack För det!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0