Ellens sovrutiner! Fuskade! Tillbaka på ruta ett igen!

Daniel stressade på mig så när vi kom hem så jag tänkte inte på att vi ifrån gick badet i Ellens sovrutiner. Han skulle i väg och träna så han genade i rutinerna. Åkte även innan hon sov ordentligt.

Ingen bra ide!!

Så sen blev det kaos för mig! Hon grät hysteriskt innan han han backa ut från gården. Jag tog upp henne och försökte börja om (kändes som om stygnen i livmodertappan - ja, ringen med höll på att flyga all sin väg!!)!!
Bad och ja allt som vi gör. Då händer denna bajsolycka! Så här blev det bara kaos!!

Resultatet är att vi är på ruta ett igen!!!

Jäklar!! Jäklar!!!

Fick till slut ringa hem honom fr gymmet. Nu får han rensa sina garderober där inne så hon somnar så. Precis som kväll 1 igen!!

Bara hoppas att vi båda lärde oss något av detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0