Vilken natt/morgon

Vaknade klockan 2 av värkar, foglossning och sendrag i höger vad och på höger fot. Kändes lite så där..
Daniel har masserat och masserat.

När vi lämnade Gävle och hade kört ca 10-15 min på motorvägen då dog bara bilen! Den bara knäppte av sig! Vi var där det var enfiligt! Vi rullade fram till början av där 2 filiga började.
Efter en stund gick den att starta. Vi körde och den dog på nästa enfiliga väg som kom. Precis på millimetern på slutet av den stannade bilen. Och där stod vi!!!

PANIK!

Resten går inte att förklara. Jag körde en bra och säker bil. En välskött bil som det aldrig var något med och så händer det här!! Det här var en helt galen upplevelse!!

Jag åkte kl 7:40 hemifrån. Undersökningen tar ca 10 minuter. Hemma klockan 21 igen! Galet!!
Han ska åka och hämta hem bilen nu på morgonen. Batteri och generation trors det vara som är fel! Fy vad hemskt det var! Tur Lizen var med! Jag hade nog både fött barn av stress och svimmat. Det där var över min förmåga att klara!

Nu lämnar jag denna hemska händelse!

Jag köpte allt jag behövde till att göra mitt kakfat!

<3 Vackert porslin på Myrorna, gängstång, skruvmojänger, glasborr och lim <3

Daniels bror Rickard kom och hämtade oss! Tacksam!!

Lizen har väll inte ens tinat upp än! Stackars henne!! Försöka somna om!

Vilken födelsedag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0