Te's helande effekt på själen

Sovit och vaknat sen 7 i morse. Blev väckt av telefonen när min svägerska ringde. Jag orkade inte svara men efter så somnade jag aldrig riktigt in.

Gjorde en kopp te och en ostsmörgås av brödet jag bakade igår morse. Det är som ett lugn i själen när jag fått mitt te!
<3

Nu ska jag bädda ner mig och om jag har tur somna om igen <3

Funderar lite på vad jag ska baka till vårt kalas som vi har den 24:e. Det är Daniels 30 års dag. Vi firar alltid tillsammans.

Lägg gärna kommentarer på härliga recept här! Vad bakar ni till era kalas?

Vad skulle ni vilja bli serverade på ett mysigt kalas?

<3 <3 Fotot är lite symbol för min känsla just nu! Det nya kommande barnen, tryggheten i att min morfar och min mormor vakar över mig! Dom är mina änglar, kärleken - Den renade vita sanna kärleken och att allt vi gör det speglar oss <3 <3

Nu ska jag vila..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0