Min förmiddag

Pratade med Sandra länge i telefon innan jag steg upp. Skulle baka och hade ingen brödjäst hemma. Så jag åkte på ica hämtade ett paket (Felicias Alla hjärtans dags present)  och handlade lite annat smått och gott. bland annat en ny form då min läcker om jag lutar den lite åt vänster och eftersom att jag alltid bakar så tycker jag att jag är värd riktiga saker som fungerar så det blev en  med.

Sen till min himmelska glädje så hittade jag i en låda denna skönhet!
 Kan ni tänka er något så underbart?!

Jag hann precis komma hem så ringde min svägerska  som började läsa matte D i dag och undrade om jag var hemma. Så hon kom och fikade och räknade. Jag fick vackra tulpaner av henne i dag. 

Jag bakade brödet och det plev perfekt! Underbart gott!! Mums!
Nu kommer hela min familj hem!
Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj! Saltlakrits och choklad?!!! Måste prova!

Klart du va värd en ny form! Hur ska du annars kunna baka himmelska kakor som jag ska fika med te? :)

2012-02-14 @ 22:26:36
URL: http://handgjortavsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0