Min dag

Maja och jag myser hemma nu. Dom andra är och gör staden Bollnäs osäkert!!

BB väskan är packat till mig men till Grynet finns inte ett endaste plagg mer än den underbara sovpåsen som Maria H gjorde till Ellen när hon skulle födas. Den är nerpackad så klart. Måste nog ut i förådet och slåss med Daniel när han kommer hem från jobbet i morgon. Vill tvätta igenom allt nu så det är klart. Stryka och vika och så ska bebiskläderna få nån stans att bo också.

Hittade ett paket i bilen som jag trodde vi skickade i fredags. Men nej.. Det är nu skickat iallafall. Jag fick ett paket i dag också som jag ska pyssla med i kväll!
Tusen tack Eva <3 och Maria nu ska vi snart använda myspåsen igen <3 Jag blir glad varje gång jag ser den!! Tack!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0